Kedves olvasóink, így, műszakom végén ezzel a szép gyűjtéssel búcsúznék, melynek egyes darabjait külön-külön már biztosan látták, de így, egybegyűjtve garantáltan fájni fog!
A Brazil Orientalista Intézet logója már csak kiugrott nyelvészként is megfogott, ezért nyilván elfogultan raktam az első helyre. Az elégedetlenkedőknek szívből ajánlom a Katolikus Egyház Egyházmegyei Ifjúsági Bizottságának 1973-ban készült logóját:
Vagy azt A-Style legendás logója, ami az internet előtti idők vírusmarketingjének kiemelkedő példája. A ruhamárka még nem is létezett, amikor már telematricázták a logójával az olasz utcákat:
Bónusztreknek pedig az OTP logóját, ami teljesen ártatlannak tűnik, amíg valaki nem képzeli bele, hogy ez egy felülnézeti metszete valaminek:
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.