A GM nem akarja, hogy saját márkái versenyezzenek, ezért 2016-tól Európában csak Opelt - illetve Nagy-Britanniában Vauxhallt - árulnak. A Chevrolet, mint márka akkor jelent meg Európában, amikor a GM felvásárolta és átkeresztelte a koreai Daewoot.
A GM szerint a Chevrolet márka kivonása erősítheti az Opel brandjét, egyben csökkenti a piac komplexitását. Európában az Opel és a Chevrolet ugyanabban a szegmensben versenyzett, míg például Oroszországban jól elkülöníthető egymástól a két márka, ezért ott sokkal versenyképesebbek is a kategóriájukban.
A márka kivonása nem érinti a garanciákat és a szervizellátást, ezt a továbbiakban is biztosítják majd.
A GM közleményét a Wall Street Journal teljes egészében, változatlan formában közölte. Így az érdeklődő olvasó a GM kommunikációs stratégiájának részleteiről is tájékozódhat. Az utolsó bekezdésben jelzik, hogy azért használnak olyan kifejezéseket, mint hogy "hisszük, várjuk, jósoljuk, cél, folytatjuk", stb., mert ezek jelzik, hogy bizakodva néznek a jövőben, de jogi értelemben nem jelentenek garanciát az eredményekre.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.