Vagy legalábbis hanyatlik. Mióta a napi borotválkozástól elmozdult a trend a borosta meg a szakáll felé, a borotvagyártók benne vannak a pácban. A férfiaknak szánt ápolási szerek piacának eddig 40 százalékát tették ki a borotválkozással kapcsolatos termékek, de most először lenyomhatják a parfümök meg a dezodorok. Ez a Gillette-nek például betett, de az eldobható borotvák gyártóinak kedvez. (QZ)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.