Megható kizökkentéssel kampányolnak a rák ellen Franciaországban

Egészségügy
2013 december 12., 17:06
comments 1

A Mimi Foundation rákbetegeknek segít, hogy megmaradjon az életkedvük és ne mindig csak a betegségükre koncentráljanak. Munkájuk mögé állt most be a Leo Burnett francia részlege, hogy elkészítsék ezt a kampányfilmet.

Húsz rákban szenvedő embert hívtak meg egy forgatásra, majd becsukatták a szemüket, amíg felraknak rájuk egy parókát. A meglepetés akkor jött el, amikor kinyitva a szemüket, meglátták, milyen paróka került rájuk. Reakcióikat lefényképezték, és album meg kiállítás is lett belőle.

Az egész projekt nem véletlenül futott "Ha csak egy másodpercre is" néven: ha csak egy pillanatra is sikerül valakivel elfeledtetni a betegségét, és jó kedvűvé tenni, már megérte az egész. (via Kreatív/AdWeek)

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.