Na, vajon ki értékesítheti a MÁV reklámfelületeit?

gazdaság
2014 január 15., 09:26

Újabb állami megbízást nyert el Simicska Lajos és Nyerges Zsolt reklámcége, a Publimont Kft. A jövőben ez a vég értékesítheti a MÁV Zrt. reklámfelületeit. A Publimont versenyben kerekedett felül, az Epamedia Hungaryt, az Euroawk-t és a Gewista mbH-t is legyőzte.

A győztes pályázatában a Publimont 2014-re 260 millió forintos bevételt garantált a MÁV-nak. 2008-ban még 408 milliós bevétele volt a MÁV-nak a hirdetési felületekből, de 2013-ban már csak 220. A Publimont azt is vállalta, hogy növeli a reklámcélú eszközök számát - ezzel pedig piaci befolyását is, mert már a MÁV-val kötött szerződés előtt is kézben tartotta a közterületi reklámpiac harmadát.

A MÁV-nak 1000-1100 hirdetési helyszíne van, az eddigi bérlőknek már fel is mondtak. (Via Napi.hu)

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.