Így nézett ki egy Rihanna, Kanye West vagy Lana Del Rey plakát a hatvanas években

POP
2014 április 20., 09:22

Egy jó reklámhoz kell egy jó szlogen meg egy arc, akivel el lehet adni a terméket vagy szolgáltatást. David Redon, francia grafikus Ads Libitum projektjében celebeket és híres számaikat csomagolt retró reklámplakátokba.

"Ezzel a projektemmel az volt a célom, hogy rámutassak, mindig a művész a termék, a szöveg és a többi csak körítés. A vintage cuccokat meg egyszerűen nagyon izgalmasnak találom."

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.