A Köztévé Híradója egy kicsit túltolta a Magyar Nemzet cikkét

Reggel írta meg a Magyar Nemzet Online, hogy a Takarékbank perének Bene László által hozott bírói ítélete két és fél órával annak kihirdetése előtt már az olvasható volt az Origón. A Fővárosi Törvényszék annyira komolyan vette az ügyet, hogy kivizsgálja azt. Az Origo természetesen megírta, hogy miből tapasztalhatta az online újságírásban járatos szerző az időeltérést. A pénteki fél nyolcas Magyar Királyi Egyes csatornán sugárzott Híradó természetesen kapva-kapott a híren, bele is állt rendesen. Egy játékfilmből kivett jelenettel illusztrálta, hogy mi is történhetett.

Szabó László, a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap szakértője még 2010-ben a közmédia átalakításáról úgy nyilatkozott, hogy a

minta a BBC.

Hát a szintet nem sikerült megugrani.

Népszerű
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.