A Like Attack kampány célja az volt Németországban, hogy felhívja az emberek figyelmét, hogy még mindig sok a neonáci az országban. Az ELBE reklámügynökség azt találta ki, hogy lájkolják minnél többen a német neonáci párt, az NPD honlapját, és árasszák el annak falát náciellenes állásfoglalással. Közel százezren lájkolták a Nemzetközi Holokauszt Napra időzített onlinetüntetés keretében az oldalt, a kampánnyal pedig 7 millió német találkozott különböző médiumokon keresztül. (AdWeeK)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.