A világ túlfejlett országainak nagyvárosaiban vesz az ember egy kártyát, és azzal utazik, de ez túl egyszerű, és nem is elég elegáns. A BKK inkább feltalálta a hőpapíros bérletet, amire a pénztárosok ráírnak valamilyen számot - úgy tűnik, nagyjából mindegy, hogy milyen számot, csak szám legyen: BKK-s vagy Volánbuszos bérlet, személyi igazolvány, jogosítvány, diákigazolvány, útlevél vagy egyéb kedvezményre jogosító igazolvány száma is megteszi.
De hogy ne legyen ilyen egyszerű, kiadnak egy ügyfélkártyát is, ami ennek a bizonyos számnak a nyilvántartására szolgál, és bár a használata nem lesz kötelező, "megkönnyíti a bérletvásárlást".
Viszont hogy mégis egyszerűbb legyen, amikor bérletet veszünk, nem kell igazolni a személyazonosságunkat.
A csodaszámot a bérletpénztáros írja majd rá a bérletre, ha viszont automatánál vesszük, akkor nekünk kell bepötyögni az érintőképernyőn.
Nem bonyolítom tovább, az a lényeg, hogy mielőtt felszállnak a trolira, legyen önöknél egy útlevél, egy bérlet, egy ügyfélkártya, de a legjobb, ha kéznél van egy C+E kategóriás jogosítvány, egy születési anyakönyvi kivonat és egy céges aláírási címpéldány, hátha kérik.
A hőpapíros csodarendszert fokozatosan vezetik be. Aki újfajta bérletet szeretne magának, a Kőbánya-Kispesti buszvégállomáson állhat be a sorba.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.