Próbálom ezt is tökéletesre csinálni, de annyi szabály van. Az ideális cím például hat szóból áll. Ez megvan. De menjünk sorban.
A Twitter a legegyszerűbb. A Tracksocial kutatása szerint a 71-100 karakter hosszúságú tweetek a legnépszerűbbek. A legtöbb megosztás azok kapták, amik 100 karakter hosszúak voltak, és valamilyen fotót csatolt hozzájuk a szerző.
A Facebookon többféle stratégia létezik, meg eleve folyton változtatgatják a rendszerüket. A tökéletes poszt, ami a legtöbb emberhez jut el valószínűleg
A Clickz kutatás ezzel szemben arra jutott, hogy a Facebookon is a videók terjednek legjobban, és az ideális szöveg hosszúság 100 és 119 karakter között van.
A Google+ esetében a Copyblogger azt írja, hogy a cím nagyon rövid legyen, az első, bevezető mondat pedig minél konkrétabb, és lehetőleg rövidebb 60 leütésnél.
Mindenkinek, aki tartalmat pakol az internetre jó tudnia, hogy a Kissmetrics szerint az ideális cím 6 szóból áll, amit persze nem lehet mindig tartani. Ennél hosszabb címnél azt érdemes fejben tartani, hogy az olvasó először a cím első 3 és utolsó 3 szavát fogja fel, szóval a legfontosabb információkat oda kell rakni.
A Mediumnál azt számolták ki, hogy milyen hosszú egy ideális cikk, vagy blogbejegyzés. Arra jutottak, hogy az emberek többsége legfeljebb 7 percig hajlandó olvasni egy posztot, ennyi idő alatt pedig 1600 szóval végez. Ha képek és grafikák is vannak egy bejegyzésben, akkor csak 980 szónak van helye.
A SerpIq arra jutott, hogy a Google keresője szereti az alaposságot, és a 2450 szóból álló cikkeket jeleníti meg a leggyakrabban első helyen.
A SocialTriggers szerint az emberek egy cikknél szeretik az egyszerűséget, vagy legalább is annak látszatát. Ez a legegyszerűbben tagolt, sok rövid bekezdésből álló szöveggel lehet elérni. A betűmérettől függően az ideális, egy 40-55 karakterből, vagy 8-11 szóból álló sor, és egy maximum 350 pixel (9 cm) vastag bekezdés.
Az emaileknél a Mailchimp azt találta, hogy "tárgy" hossza csak nagyon keveset befolyásol. Az ideális valahol 28 és 39 karakter között van. A mondatszerkesztés sokkal többet számít, kiderült például, hogy azt az emailt, aminek a címében az van, hogy "Segíts" vagy "Emlékeztető" vagy "Leértékelés" nagyon kevesen nyitják ki.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.