Az RTL Klub kiszámolta, mekkorát bukik a reklámadóval

„Az új adó progresszív lesz, és a 20 milliárd forint (65 millió euró) feletti éves reklámbevételekre kivetett legfelső kulcs 40 százalék. Jelenleg az RTL Magyarország az egyetlen olyan média, amely a legfelső, 40 százalékos kulcs alá esik”

írja az RTL Group azt, amit már eddig is tudtunk. A csatorna szerint az előzetes számítások szerint az RTL Csoport adóterhe éves szinten 15 millió euróval (4,6 milliárd forinttal) nő. Az RTL Magyarország 2013-ban 15 millió eurós kamatok, adózás és értékcsökkenési leírás előtti eredmény mellett 100 millió eurós forgalmat bonyolított.

Magyarul a teljes nyereséget elvenné az állam.

A csatorna most minden külföldi befektető figyelmét felhívva azt írja:

„ismételten felhívjuk a magyar kormányt, hogy vizsgálja felül ezt a kontraproduktív adópolitikát, amely úgy tűnik, hogy kifejezetten az RTL ellen irányul, mivel aláássa a működését, és komoly aggályokat vet fel a magyarországi sajtószabadsággal kapcsolatban.”

Koronavírus Hírek, háttér
Kapcsolódó
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok érvényesek 2019. december 2-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.