Lázár János még csak államtitkár volt, amikor tavaly szeptemberben meghirdette
a Nagy Offshore-ellenes Háborút,
aminek a lényege az volt, hogy a már akkor is felügyelete alá tartozó Nemzeti Fejlesztési Ügynökség határozottan fel fog lépni az offshore-cégek ellen, és
kizárólag átlátható tulajdonosi szerkezetű pályázóknak ad majd uniós forrásokat.
A sűrűre szőtt hálón két eléggé átláthatatlan hátterű, ciprusi és Seychelle-szigeteki cég mégiscsak átcsúszott. Hogy ez a két cég kié, azt az átláthatatlan háttér miatt nem tudjuk. Azt viszont igen, hogy mire költötték az elnyert milliókat, mert azt eleve beleírták a pályázatukba is:
Seszták Miklós kisvárdai autókereskedésére.
Egészen pontosan a Kisvárda, Kölcsey utca 4. szám alatti Ramiris Autó Kft. Opel-kereskedésére, hogy a cég bővíthesse atófényezési és -javítási szolgáltatásait.
És hogy ezt hol hallottam? A Magyar Nemzetben, ami, ha a tulajdonos Simicska Lajos szívének kedves témát talál, akkor akár a kormányt is bátran támadhatja.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.