Az országban, ahol a kereskedelmi tévéknek büntető adót kell fizetniük, mert a kormánypárt szerint károsak a társadalomra a piálást simán lehet közpénzből népszerűsíteni.
A Cink már írt a Boldogság Buborékai nevű teljesen valószínűtlen kampányról, amiben a Magyar Turizmus Zrt. egyik részlege, az Agrármarketing Centrum próbálja rávenni a fiatalokat, hogy fogyasszanak több alkoholt. Konkrétan magyar pezsgőket és gyöngyözőborokat. Ezek gondolom egészen mást csinálnak a májjal, mint a külföldi termékek.
Az a szlogen, hogy
"Minden nap van mit ünnepelni!",
ami hát végképp az egészséges, mértékletes fogyasztás felé tolja a fiatalokat.
A Boldogság Buborékai kampánynak van Facebook alkalmazása is. Szelfizni kell piálás közben, beküldeni a képet, és a szerencsés nyertes még több piát nyer. Lehet, hogy lesz egy második kör a legjobbaknak, és ott a végén egy májátültetést sorsolnak ki.
A kampánynak már óriásplakátja is van, hogy minél többen értesüljenek róla.
A facebookos felhívás szerint egyébként #bodogsagbuborekai címkével lehetne feltölteni az indulóknak a képeiket a Facebookra és a Tumblrre, de én sajnos egyet sem találtam.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.