Maureen Dowd nagyon betépett. A New York Times újságírója június 3-án publikálta cikkét coloradói kalandjáról, amikor kipróbálta, milyen is a füves csoki.
Kemény.
Elsőre, mint minden ehető drognál, semmi sem történt - gyomorban lassabban szívódik fel a hatóanyag, mint belélegezve. Egy órán át semmit sem érzett.
Aztán nagyon beütött a cucc.
A következő pár órában Dowd magzatpózban kucorgott szállodai ágyán és intenzíven hallucinált. Az este egy pontján konkrétan azt képzelte, hogy
már meghalt, csak senki sem meri elárulni neki.
Ha ez nem volna elég, mostantól akár naponta szembesülhet történetével a Marijuana Policy Project óriásplakát-kampányában.
A felelős marihuánafogyasztás propagálását is céljának tekintő civil szervezet poszterén egy hotelszobában rettegő nőt látunk, miközben a felirat azt hirdeti, hogy
Ne hagyd, hogy egy szelet csoki elrontsa a nyaralásod.
Alatta pedig a jótanács, amit mindenkinek érdemes megfogadnia:
az ehető marihuánából elsőre keveset egyél, és lassan fogyaszd.
A Marijuana Policy Project amúgy nem kicikizni akarta Dowdot. Mason Tvert, a szervezet kommunikációs igazgatója szerint Dowd esete jól példázza, hogy az ehető marihuána még a felelős fogyasztókat is meg tudja tréfálni, pont azért, mert másképp hat, mintha szívnának. Dowd maga sem vette rosz néven a dolgot. "Imádom a reklámot. Ebből készítek majd karácsonyi képeslapot" - írta a Daily Beastnek. (Via The Wire)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.