Feltalálták a reklámot, amitől még a legelvakultabb reklámrajongók is ki fognak készülni

gazdaság
2014 szeptember 30., 16:58

Azt már megszoktuk, hogy az utóbbi években készülő nagyköltségvetésű videóklipek úgy készülnek el, hogy tele vannak szponzorált termékekkel. A Universal Music Group viszont most egy új módszert vet be: ezentúl simán lehet majd cserélgetni is a videóklipekben felbukkanó reklámokat.

Ahogy a focipályák szélére vetített hirdetések cserélődnek, úgy lesz majd megoldható, hogy az üdítősdoboz, amiből Kanye West iszik egyik héten Pepsi, a másikon meg Coca-Cola legyen.

Ami pedig ennél is rémisztőbb, a technológiát bemutató filmecske szerint a módszer már régen elkészült, eredetileg reklámoktól mentes videók esetében is bevethető lesz. Például ha a Fidesz fizet érte, fognak egy régi Dopeman-klipet, és Orbán Vikor arcképét montírozzák a baloldali érzelmű rapper pólójára.

A lehetőségek határtalanok, én például máris elkezdtem arra gyűjteni, hogy product placementet tehessek a Sátántangóba.

(The Verge)

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.