Itt van a LUXY, amelyik ugyanazt nyújtja, mint a Tinder, csak kiszűri a szegényeket. Nem is rejtik mindezt véka alá, a reklám szerint
"A LUXY pont olyan, mint a Tinder, csak itt nincsenek szegények."
A CNN csinált interjút a fejlesztő cég szóvivőjével, Darren Shusterrel aki szerint az applikáció ugyan nem tudja ellenőrizni a felhasználó anyagi helyezetét, azonban
"ha feltűnsz egy 20 éves bogárhátúval és a mekibe szervezed a randid, akkor nem sokáig maradsz a LUXY-n."
Shuster a vice-nak azt is elmondta, hogy 3000 felhasználójuk már van, és az férfi ügyfeleik átlagos éves bevétele 200.000 dollár felett van. Nem tudom, hogy ez valami ravasz marketingtrükk, vagy a valóság, de nem is szeretnék gondolkodni ezen.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.