Tényleg nem beszél senki angolul a Burger Kingnél?
- tettük fel a kérdést egy hete, amikor észrevettük, hogy a cég éttermeiben elhelyezett érintőképernyőkön kiírt üzenet több nyelvtani hibát tartalmaz.
Mert hogy nem kell vessző, rossz a szórend és a felkiáltójel sem igazán indokolt:
Egy hét sem telt el, és a Burger King szó nélkül, egytől egyig kijavította a hibákat: rate helyett indicate lett, eltűnt a vessző, megjavult a szórend, a felkiáltójelet pedig pontra cserélték:
Hihetetlen siker! De nem az első. Nemrég a K&H bank fogadta meg a tanácsunkat és tüntette el az ücsörgésriasztó fémtüskéket az Oktogonon álló fiókja kirakatából:
Mindebből az ember hajlamos levonni azt a következtetést, hogy az érintettek
Úgyhogy vérszemet kaptam, és most ünnepélyesen megírom, hogy
Magyarországon korrupció van.
És most hátradőlök, és várok.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.