Az olasz napszemüveg-monopólium se akar kimaradni az okosszemüveg-forradalomból

DIVAT
2014 december 03., 20:28

A világ napszemüvegpiacának 80 százalékát uraló Luxottica – övék a Ray Ban, az Oakley, a Persol és még egy csomó napszemüvegmárka – együttműködést írt alá az Intellel. Nem akarnak lemaradni a Google Glass mögött, szóval néhány szezon múlva már térképet is lehet majd nézegetni a Wayfarerben, már ha még akkor is fog valaki hordani olyat. (Reuters.)

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.