Ezzel vágna vissza a Microsoft a Prezinek a Power Point kinyírásáért

internetek
2014 december 16., 08:13
comments 77

A világ egyik legbefolyásosabb techcége elindította alkalmazását, a Swayt, aminek kimondott célja, hogy letörje az egyre sikeresebbé váló magyar Prezi babérjait.

A Prezinek, ami különösen a fiatalok körében népszerű, nagyjából 50 millió felhasználója lehet. Ez bőven van akkora piac, hogy a Microsoft megpróbálja visszaszerezni. Ezért mostantól bárki számára elérhető az online prezentációkészítő felületük. A Sway már október óta tesztelhető volt, de eddig csak meghívóval rendelkezők számára.

A Sway első ránézésre amúgy pont azt kínálja, amit egy ilyen applikációnak kell, lehet rajta képeket, videókat, fájlokat mozdulattal beemelni, kezeli a Facebookot, Youtubeot meg úgy általában bármit. Működik böngészőből is, de van külön letölthető applikáció is, a prezentációkat pedig a neten tárolja el.

A Business Insider újságírói már kipróbálhatták korábban a felületet, és azt írták hogy borzasztó egyszerű volt használni, ezért alapvetően szerették. Még ha a felület maga nem is volt annyira menő, mint a Prezié.

És bár a jelek szerint a felhasználók érdeklődtek az alkalmazás iránt, hiszen a Microsoft szerint több mint 175 ezren kértek meghívót, mi azért minden elfogultságunkkal együtt mondjuk, hogy ebben a rivalizálásban Prezinek szurkolunk!

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére a közelmúltban a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg felületeinken. Ebben közösségként együttes a felelősségünk, a mienk kiemelt. Amíg újragondoljuk a teendőinket, nem minden cikkünk alatt lehet kommentelni. Egyszersmind kérjük és köszönjük, ha nem csak szabályzatunk betűjének, de a szellemének betartása felett is segítetek őrködni.

Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.

  1. Ha még nincs, regisztrálj 444 profilt
  2. Fizess elő a Közösség vagy a Belső kör csomagunkra
  3. Az előfizetésnél használt email címmel regisztrálj a Disqusra és azzal lépj be a cikkek alatt