A Super Bowl, az amerikai foci liga, döntőjét tavaly 115 millió ember nézte a televízióban, ez a volt eddig a legtöbb ember, aki az Egyesült Államokban egyszerre ugyanazt a műsort nézte. Így aztán érthető, ha a reklámhelyek iszonyúan drágák, 30 másodperc 4,5 millió dollárba (1,2 milliárd forintba) kerül. Ez csak persze csak az idő, tehát a reklám elkészítése még erre jön rá. A legnagyobb cégek a legdrágább reklámjaikkal próbálnak gurítani valami nagyot ilyenkor.
Idén ezek lesznek:
(Via VOX)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.