Egy hónap alatt négy százalékot estek a McDonalds eladásai az Egyesült Államokban. Világszerte se sokkal jobb a helyzet, a legalább egy éve nyitva tartó éttermeik forgalma 1,7 százalékkal esett vissza februárban.
Részletesebb bontásban ez úgy néz ki, hogy Európában némileg még emelkedett is a forgalom, de Ázsiában, Afrikában és a Közel-Keleten négy százaléknál is nagyobb mértékben esett vissza.
"A fogyasztók szükségletei és prederenciái megváltoztatk, a McDonald's pillanatnyi teljesítménye pedig azt tükrözi, hogy sürgősen alkalmazkodnia kell napjaink vevőihez" - írta közleményében a vállalat. Ez pedig semmi jót nem jelenthet egy olyan étteremláncnál, aminek a fő profilja a zsírokban gazdag, egészségtelen ételek forgalmazása. (Via The New York Times)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.