Parlamenti írásos kérdést tettek fel Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettesnek a "Magyarország erősödik!" kormányzati reklámkampánnyal kapcsolatban, ő pedig válaszolt.
A válaszból kiderül:
Tavaly december 17. és idén január 31. között futottak a hirdetése (Semjén szavaival: a "tájékoztatási sorozat")
Huszonötmillióból tervezték őket kreatívszakmailag.
474 millió volt a médiavásárlások bruttó költsége. Ezen belül:
Internet: 23,6 millió + áfa
Tévé: 100, 8 millió + áfa
Sajtó: 173,4 millió + áfa
Rádió: 76,3 millió + áfa
Óriásplakát: nem is volt ilyen.
Semjén szerint egyébként "a tájékoztatási sorozat során felhasznált tényszerű információk nem bizonyítanak mást csak azt, amit a Kormány 2010 óta állít: összefogással, kemény munkával és lelkiismeretes hozzáállással Magyarország sikeres lehet".
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.