Könyvet írtak a luxus- és kevésbé luxus márkákról, ráadásul nem is akárki, hanem a hongkongi HSBC bank ügyvezetője. Ebben szerepel ez a piramis, amely azt ábrázolja, hogy most mi a helyzet a világ jelentősebb márkái közt, melyek számítanak igazán luxynak. Szegény Louis Vuitton, a Gucci és a Prada alaposan megsínylették, hogy a csillogó tárgyakhoz betegesen vonzódó emberek karmaiba kerültek. (Kreatív)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.