Sajnos eltört

eltört
2015 március 27., 05:31

Ha március, akkor törött autók.

Klasszikus

Valami még biztosan ép maradt benne és a papírjai is rendezettek. Kb. mint Zámbó Jimmy: elég ronda, de a dzsekije szép. Vagy...

Mindenképpen jeleznénk, hogy az autó hiányos, mert a kép félrevezető lehet.

Nevükben a lényegük

Nem csoda, hogy a leírásban nincs semmi, a név néha magáért beszél.

PEUGEOT 206 1.1 Presence

FORD FOCUS 1.4 Ambiente

Napi jó hír

Ehhez a hirdetéshez ugyan nincs kép, de egy Citroen, úgyhogy valahogy így nézhet ki,

a leírásból viszont megtudjuk, hogy

"eldo nagyon jo muködöik most azal jarok"

aminek őszintén nagyon örülünk!

4+6-7+2 pótkerék

"Sajnos az autó öszetört. Az autot anno ujonann vettem. firs müszaki kaszni ujra hegesztve, javitva + új fékek. Az auto motorja tökéletes, váltó sajnos szorul, légzsákok kinyiltak. Az auton nyárigumi van még egy nyarart kihuz plussz még egy szett egy nyaras nyári lemezfelni nélkül plussz 3 db téli goodyear gumi, az ősszesen 11 gumi plussz a potkerék."

Hel ló!

"Helló. eladó alfaromeó146TS! (csak 1ben eldó) sajnos 2012-ben meg tőrt, a bal eleje szét ment!"

Történetek

Itt sincs kép, de ez egy Opel, úgyhogy valahogy így nézhet ki.

De hol történt a baj?

"6 hónapja baleseteztem vele sajnos, és a kasztnizás meg amit rá kellene költeni többe kerül mint egy új használt autó. Csak az eleje sérült meg illetve az olajteknő ütődött meg, de azt egy karosszériás vagy hozzáértő kikupálhatja. Futómű nem tudom mennyit kaphatott nem értek hozzá. Azt viszont tudom hogy ameddig járt a motor kifogástalan volt. Öreg, de kifogástalan. Hűtő nincs, saját lábán nem igen megy sehova. Szállításban tudok segíteni, ha meg tudunk egyezni. megtekinthető Cigánd(Borsod megye) én szolnoki vagyok csak ott hagytam ismerősnél mivel ott történt a baj."

És mi lett a projekttel?

link Forrás

"Befulladt a project, se idő, se pénz nincs már rá. El lett kezdve a felújítás, de évek óta áll. Rengeteg nehezen vagy sehogy beszerezhető apróság össze lett gyűjtve hozzá. Rengeteg, az elmúlt 20 évben összegyűlt amerikai autós kacat, alkatrész jár hozzá. Plusz egy szétszedett V8-as, 4300 cm3-es dízel motor, egy TH 350-es dízel váltó turbinával, ami elvileg üzemképes, dízel motor alkatrészek, amerikai csavarok. A kocsin jelenleg lévő TH 200-as váltó túltöltés miatt nem működik, csak hidegen vesz be fokozatot, melegen már nem. Előtte viszont nagyon szépen váltott, nem zörgött a turbina, nem csúszott. Zárt helyen áll sok-sok éve, előtte viszont 12 évet állt udvaron, a bőr tető kuka, a motor pöccre indul, melegen alapjáraton kékes füstje van, ami nem vészes, némi használattól elhagyja. Gyári alufelnik vannak rajta, újszerű, fehér csíkos, gyári méretű gumikkal. Kaszni alapvetően egészséges, lakatolni sehol nem kell, inkább horpadások vannak itt-ott. Vadonatúj hűtő és lámpa díszrácsok vannak hozzá, ezeket gyakorlatilag lehetetlen beszerezni már. Szélvédőt cserélni kell. Első fékek újszerűek, csapágyak cserélve lettek az egyik oldalon, féktárcsa nem vállas. Hátsó híd csendes, nem morog, gyári dízel híd. Vízhűtője nem folyat, gyárilag olajhűtős. Az adagolója fel lett újítva, tömítési hibái voltak. 1995-ben lett kivonva végleg a forgalomból baleset miatt, elvileg visszahelyezhető forgalomba, mert magyarországi forgalmija volt. Ha valaki érez kedvet bütyköléshez, vagy alkatrésznek felhasználni, akkor ideális lehet. Vasasok, főnökúrmennyitenged?-ek, bámészkodók kíméljenek! Csere esetleg eladható laptopra, telefonra érdekel, pénzt ráfizetni nem akarok, ezt kérem figyelembe venni!"

És mi a baj az autóval?

Mindössze ennyi (itt lehet elolvasni):

De akkor végül is mi volt a baj?

"A gk motorja váltoja hibátlan, pont ez volt a baj"

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.