5,77 milliárdot költöttek Matolcsyék a növekedési hitelprogram reklámozására

2015 május 12., kedd 7:10
32

Már a Magyar Nemzeti Bankhoz köthető a teljes magyar reklámköltés három százaléka, írja a Magyar Nemzet. Csak a növekedési hitelprogram népszerűsítésére

5,77 milliárdot költöttek tavaly.

A reklámkampányt a I.M.G. Inter Media Group Kft bonyolította. A jegybank saját magának úgy határozta meg, hogy a program pénzügyi keretének legfeljebb 0,3 százaléka fordítható reklámra. A növekedési hitelprogram 2750 milliárdos kerettel működött tavaly, aminek a 0,3 százaléka 6 milliárd forint. Ezt a keretet szinte teljesen kimerítette az MNB, kérdés, hogy kiírnak-e újabb tendert. (Napi.hu)

Kommentek

Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.

  1. Ha még nincs, regisztrálj 444 profilt
  2. Fizess elő a Közösség vagy a Belső kör csomagunkra
  3. Az előfizetésnél használt email címmel regisztrálj a Disqusra és azzal lépj be a cikkek alatt