5,77 milliárdot költöttek Matolcsyék a növekedési hitelprogram reklámozására

gazdaság
2015 május 12., 09:10

Már a Magyar Nemzeti Bankhoz köthető a teljes magyar reklámköltés három százaléka, írja a Magyar Nemzet. Csak a növekedési hitelprogram népszerűsítésére

5,77 milliárdot költöttek tavaly.

A reklámkampányt a I.M.G. Inter Media Group Kft bonyolította. A jegybank saját magának úgy határozta meg, hogy a program pénzügyi keretének legfeljebb 0,3 százaléka fordítható reklámra. A növekedési hitelprogram 2750 milliárdos kerettel működött tavaly, aminek a 0,3 százaléka 6 milliárd forint. Ezt a keretet szinte teljesen kimerítette az MNB, kérdés, hogy kiírnak-e újabb tendert. (Napi.hu)

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.