Az Air India csütörtöki A1 111 járatának egyik utasa posztolta a képet, amin látszik, hogy az ebéd mellé egy élő gyíkot is kapott.
A megdöbbent utas azonnal szólt a személyzetnek, később panaszt is tedd a légitársaságnál, ami nem a legügyesebben kommunikálta az ügyet. Az Air India előbb letagadta, majd komoly problémának nevezte a potyautast az ebéd mellett. (independent)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.