A Magyar Turizmus Zrt. egyik marketingzsenijének sikerült egybefogalmaznia mindent, amit napjaink Magyarországáról tudnod érdemes

politika
2015 július 01., 07:15

Interaktív, közönségmozgató marketingeszközzel állt elő a Volt fesztiválon a Magyar Turizmus Zrt. Ez a

Go to Hungary Escape Room.

..azért van abban egy jókora pikantéria (cinizmus?, a kivitelező ügynökség morbid humora?), hogy a Magyar Turizmus Zrt....

Posted by Oshii Laszlo Osvath on Tuesday, June 30, 2015

Ízlelgessük kicsit ezt a csodálatos nevet. Go to Hungary, vagyis Gyere Magyarországra, és Escape Room, vagyis szabaduló (menekülő) szoba.

Gyere Magyarországra és menekülj el!

Csak aztán nehogy véletlenül elvedd valakinek a munkáját, pláne ne gyalázd a kultúránkat!

Illetve, ahogy a Magyar Turizmus Zrt. elmésen megjegyzi:

"Kelleni fog némi logika és kreativitás, de ha kijutsz, akkor egy különleges élménnyel leszel gazdagabb."

(fb via Cink)

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.