Jól bevált recepten, illetve csomagoláson ne változtass, tartja a mondás a marketing világában: 1917-ben jelent meg a Converse egyik leghíresebb csukája, a Chuck Taylor All Star.
Ez volt az első, Converse-pecséttel ellátott magas szárú cipője a cégnek, amit sportolóval adtak el: Chuck Taylor, aki egyébként kosarazás mellett sales-ese és termékfejlesztője is volt a Converse-nek, az arca, illetve a lába lett 1921-től.
Azóta semmit sem változtattak a csukán, bár az utóbbi évtizedekben többet hordták a Ramones rajongói, mint kosarasok a Nike cégcsoport cipőjét, hiszen azóta talán csak blokkolásgátlót nem építenek a kosárlabda-cipőkbe, ebben pedig a gumin és a vásznon túl nem sok minden megfogható van, amellett, hogy kényelmetlen, drága, hamar tönkremegy, de mégis nagyon vonzó.
Az amerikai sajtó szerint a fapados, de rettenetesen kúl csuka jó drága lesz, 70 és 75 dollár kint (húszezer forint felett), ami Magyarországon valószínűleg inkább a harmincezret fogja harapdálni.
Ha esetleg olcsóbban, pecsét nélkül akarsz hozzájutni a csukához, akkor van egy jó hírünk: a kínai piacokon már árulják, háromezer forintért, van belőle olyan kék is meg piros is, mint amilyen a képen látszik.
(via FastcoDesign)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.