380 millió forintot költött a kormány, hogy a bevándorlók elleni uszítást reklámozza

Az Átlátszó közérdekű adatigénylésben kérte ki a Miniszterelnökségtől, hogy mennyit költött a kormány a bevándorlásról és terrorizmusról szóló nemzeti konzultáció névre keresztelt gyűlöletkampány reklámozására.

A kampány összköltsége bruttó 379.578.780 millió Ft volt.

  • nyomtatott újságok: 166 db megjelenés 77,4 millió Ft
  • online hírportálok: 34 felületen 2 hónap jelenlét 46,8 millió Ft
  • televízió: 1.123 db megjelenés 141,4 millió Ft
  • rádió: 1.660 db megjelenés 39,2 millió Ft
  • óriásplakátok: 1.025 db 74,4 millió Ft

Azt viszont nem árulta el a Miniszterelnökség, hogy melyik sajtótermékekben és portálokon, illetve nyomtatott lapokban hirdettek pontosan, ezért az Átlátszó tovább perel.

Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.