380 millió forintot költött a kormány, hogy a bevándorlók elleni uszítást reklámozza

kedélyjavító beruházás
2015 augusztus 06., 09:50

Az Átlátszó közérdekű adatigénylésben kérte ki a Miniszterelnökségtől, hogy mennyit költött a kormány a bevándorlásról és terrorizmusról szóló nemzeti konzultáció névre keresztelt gyűlöletkampány reklámozására.

A kampány összköltsége bruttó 379.578.780 millió Ft volt.

  • nyomtatott újságok: 166 db megjelenés 77,4 millió Ft
  • online hírportálok: 34 felületen 2 hónap jelenlét 46,8 millió Ft
  • televízió: 1.123 db megjelenés 141,4 millió Ft
  • rádió: 1.660 db megjelenés 39,2 millió Ft
  • óriásplakátok: 1.025 db 74,4 millió Ft

Azt viszont nem árulta el a Miniszterelnökség, hogy melyik sajtótermékekben és portálokon, illetve nyomtatott lapokban hirdettek pontosan, ezért az Átlátszó tovább perel.

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.