Fontos bejelentéseket tett a Volkswagen a korábban előre vetített kiadáscsökkentéseivel és a jövőképével kapcsolatban. Egyrészt évi 1,1 milliárd euróval fogják visszavágni a beruházásokat, és felgyorsítják a már futó kiadáscsökkentési programot a VW-nél.
Másrészt pedig közölték, hogy átfogó elektromosautó-fejlesztésbe kezdenek: kialakítanak egy olyan megoldást, amivel minden jelenlegi VW-modellnek lehet elektromos verziója, és amivel egy töltéssel 250-500 kilométert is bírnak majd az autók. Ehhez az autógyártó MQB nevű gyártási technológiáját kell kompatibilissé tenné, erre szánnak majd több erőforrást.
Lesz például elektronikus Phaeton is (ez az autó egyébként Volkswagen legnagyobb bukása az utóbbi évekből: a tökéletesre tervezett autót a luxusszegmens a márka miatt nem fogadta be, a mezei fogyasztóknak viszont túl drága volt).
Ezt a luxusautót a Tesla versenytársának szánják – de csak három-négy év múlva kerül a szalonokba.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.