Az MTVA azt állítja, hogy nem állami tévé

A HVG tett fel egy kérdést az MTVA-nak arról, hogy az orosz nyelvű híradó után milyen más külföldi híradó lesz még az „állami tévén”, amire az évi több mint 80 milliárd forint közpénből működő MTVA csípőből visszavágott, tagadva, hogy állami tévé lenne:

„Tiszteletben tartjuk az Ön levelében megfogalmazottakat, ugyanakkor az állami tévé megnevezést – mint azt sokadszorra tesszük – most is visszautasítjuk. Bizonyára Ön előtt is ismerten, a médiatörvény és az Alaptörvény is a közszolgálati médiára vonatkozóan ír elő kötelezettségeket a számunkra. Úgy gondoljuk, hogy az Ön által is használt megnevezés legalább annyira nem fedi a valóságot, mintha az Ön által képviselt sajtóorgánumot 1979-es megalakulása miatt a valamikori pártállam médiumának neveznék.”

Egyébként a múlt héten a köztévé legnézettebb műsora a Nielsen közönségfelmérése szerint A Hegyi doktor újra rendel (Der Bergdoktor) című német tévéfilmsorozat volt, ami a Forma 1-et is leelőzte.

Népszerű
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.
;