Olyan közel van az Éhezők viadalához az Xbox új reklámkampánya, hogy végig azon lehetett izgulni, belehalnak-e a résztvevők

"TÚLÉLŐPLAKÁT"

angolul

"Survival billboard"

 volt a neve az Xbox-os új Tomb Raider játék reklámkampányának. Szóval akik kitalálták a dolgot, azok szerint is kb. életre-halálra ment a dolog, vagy mindenképpen erre a látszatra akartak felülni

A reklám lényege az volt, hogy

  • fogtak 8 önként jelentkezőt,
  • felrakták őket London központjában egy óriásplakátra,
  • aztán 24 órán keresztül hóágyúval lőtték őket,
  • meg hideg vizet locsoltak rájuk,
  • és az egészet élőben lehetett nézni a helyszínen és a neten,
  • aki pedig kibírta, azt elviszik egy egzotikus nyaralásra a Tomb Raider játék helyszíneire.

A Verge tudósítása szerint eleinte jó volt a hangulat, de pár órával később, miután páran feladták, egy játékost pedig orvosok szedtek le kihűlés miatt, már nem volt akkora az öröm. A tábla előtt bámészkodók arról beszélgettek, hogy ha valaki tényleg belehal a mutatványba, akkor azért ki lesz a felelős.

Amikor már csak egy játékos, a 28 éves Adam Carr volt fent a plakáton, akkor állítólag kimerülten  azt kiabálta:

Ugye jól szórakoztok? Ugye jól szórakoztok?

Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok érvényesek 2019. december 2-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.