Olyan közel van az Éhezők viadalához az Xbox új reklámkampánya, hogy végig azon lehetett izgulni, belehalnak-e a résztvevők

életmód
2015 november 13., 17:54

"TÚLÉLŐPLAKÁT"

angolul

"Survival billboard"

 volt a neve az Xbox-os új Tomb Raider játék reklámkampányának. Szóval akik kitalálták a dolgot, azok szerint is kb. életre-halálra ment a dolog, vagy mindenképpen erre a látszatra akartak felülni

photo_camera

A reklám lényege az volt, hogy

  • fogtak 8 önként jelentkezőt,
  • felrakták őket London központjában egy óriásplakátra,
  • aztán 24 órán keresztül hóágyúval lőtték őket,
  • meg hideg vizet locsoltak rájuk,
  • és az egészet élőben lehetett nézni a helyszínen és a neten,
  • aki pedig kibírta, azt elviszik egy egzotikus nyaralásra a Tomb Raider játék helyszíneire.

A Verge tudósítása szerint eleinte jó volt a hangulat, de pár órával később, miután páran feladták, egy játékost pedig orvosok szedtek le kihűlés miatt, már nem volt akkora az öröm. A tábla előtt bámészkodók arról beszélgettek, hogy ha valaki tényleg belehal a mutatványba, akkor azért ki lesz a felelős.

Amikor már csak egy játékos, a 28 éves Adam Carr volt fent a plakáton, akkor állítólag kimerülten  azt kiabálta:

Ugye jól szórakoztok? Ugye jól szórakoztok?

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.