"TÚLÉLŐPLAKÁT"
angolul
"Survival billboard"
volt a neve az Xbox-os új Tomb Raider játék reklámkampányának. Szóval akik kitalálták a dolgot, azok szerint is kb. életre-halálra ment a dolog, vagy mindenképpen erre a látszatra akartak felülni
A reklám lényege az volt, hogy
A Verge tudósítása szerint eleinte jó volt a hangulat, de pár órával később, miután páran feladták, egy játékost pedig orvosok szedtek le kihűlés miatt, már nem volt akkora az öröm. A tábla előtt bámészkodók arról beszélgettek, hogy ha valaki tényleg belehal a mutatványba, akkor azért ki lesz a felelős.
Amikor már csak egy játékos, a 28 éves Adam Carr volt fent a plakáton, akkor állítólag kimerülten azt kiabálta:
Ugye jól szórakoztok? Ugye jól szórakoztok?
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.