A Ducati Diavel eddig úgy nézett ki, mint egy űrhajó:
A most bemutatott 2016-os modellről, hála a jóistennek, leszedték a béna műanyag csicsát, ami kitakarta a gyöngyörű trellis-váz jelentős részét, ráadásul a Ducati történetében először nem lánc, hanem szíj hajtja a hátsó kereket. 1262 köbcentis Testastreatta V-motor (pontosabban L-motor), elektronikus ezmegaz, 60 féle üléspozíció, az eredmény pedig így néz ki:
(Motousa)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.