Japánban, ahol nem túl gyakori jelenség a késő vonat, viszonylag gyakran okozott fennakadásokat a vasúti forgalomban az, hogy teknős szorult a váltóba. Ezért a japán vasútak a Suma Aqualife Parkkal együttműködve
teknősalagutak
építésébe fogott. 2014 áprilisában építették az első ilyen teknősalagutat, azóta már legalább tíz teknőst láttak, ami használta is! (Via Interesting Engineering)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.