Egyelőre nem jött be a Facebook támadása a YouTube ellen

Tbg
a hetedik művészet
2015 december 08., 19:25

A Facebook idén kezdett el aggresszíven rámenni a videómegosztásra, hogy forgalmat orozzon el a világ leginkább fogyasztott videómegosztójától a YouTube-tól. 

Többek között azzal, hogy előrébb sorolta a Facebook-falakon a videós tartalmakat.

A Sandvine szerint, amely az amerikai internetforgalom „felosztását” vizsgálta, a céltól  egyelőre távolabb került a Facebook, mint tavaly volt.

Miközben ugyanis a YT 14-ről 17,9%-ra tudta növelni a forgalomból való részesedését, a Facebook 3-ról 2,5%-ra esett.

Tekintve, hogy a mozgóképes tartalom az internet legsúlyosabb műfaja, az online filmforgalmazó, a Netflix áll az élen 36% feletti részesedéssel. 

Játszanak még a nagypályán a videóforgalmazással később ébredők, a Hulu és az Amazon. (Bloomberg)