A Dolce & Gabbana rámegy a hidzsábdivatra

divat
2016 január 06., 12:16

A H&M után a Dolce&Gabbana is piacra dobta a saját hidzsábját. A ruhák a 2016-os tavaszi-nyári kollekció részei. A márka idén úgy tartotta az egyik bemutatóját New York-ban, hogy nem figyeltek arra, hogy épp ramadán idejére esik, emiatt a közel-keleti vendégek nem is vettek részt rajta. A Dolce & Gabbana bocsánatot kért, a távolmaradóknak külön eseményt szerveztek Milánóban és megígérték, hogy a jövőben jobban figyelnek az időpontokra. (Quartz)

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.