Próbálsz nem tudomást venni a majom-kutya-gyerek hibridről, de egyszerűen esélyed sincs

Az amerikai reklámpiacon minden évben a Superbowl az egyik legnagyobb éves esemény. Mindig mindenki beszámol róla, mennyire rohadt drága egy harminc másodperces reklámszpot a félidőben, a legnagyobb cégek versenyeznek ilyenkor egymással, hogy marketingeseik a legeredetibb, legizgalmasabb, leglátványosabb, stb, reklámokkal álljanak elő. 

A sikert pedig persze impaktfaktorban mérik: melyik cég reklámjáról mennyit beszélt másnap a szakma és az internet. 

Világos, hogy egy ilyen versenyben csak valami nagyon nagy dobással vagy egy nagyon látványos kerülőgesztussal lehet sikert elérni. Az üdítőgyártó Mountain Dew ez utóbbi utat választotta. De még hogy. Íme, itt a kutya-majom-csecsemő hibridjük, amivel vasárnapra előálltak:

Hogy mi ez? Hogy mi történik? Hogy kinek jó ez? Fogalmunk sincs. 

És persze szeretnénk megrázni a vállunkat, és azt mondani, hogy minket nem ejtenek át ilyen alapvető marketinges trükkel, hogy mutassunk valami zavarba ejtőt és akkor majd mindenki erről fog beszélni. De hát szemmel láthatólag ez nem így működik, hiszen most is erről beszélünk. És nem csak mi, itt a Huffington Post gyűjtése a netes reakciókról

Kapituláltunk, fejet hajtunk a majom/kutya/gyerek hibrid előtt. 

Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.