Hétfőn az egész Egyesült Államokban zárva tartottak délben a népszerű mexikói gyorsétteremlánc, a Chipotle üzletei, mert a cégvezetés válságtanácskozást tartott az éttermeket sújtó kólikajárvány miatt - amit leginkább az okozhat, ha az ételeket összerakó konyhai személyzet hanyagolja a kézmosást vécézés után.
A kellemetlenségért - mármint az elmaradt hétfői ebédért, nem pedig a minimum hasmenéssel, peches esetben halállal járó kólikafertőzésért - a cég ingyen burritóval akarta kárpótolni a lelkes rajongókat. Csak egy sms-t kellett küldeni, és már jött is a QR-kódos kupon.
Amit aztán pár megfontolatlan fogyasztó lelkesen ki is posztolt a Twitterre.
Ismétlem, egy QR-kódot, amit ezután bárki felhasználhatott. Egy magát 16 éves gimnazistának valló felhasználó, Eli fel is használta: legalább 17 twitterező kuponjával szerzett magának ingyenburritót.
Első áldozata, Enzo nem vette nagyon a szívére a dolgot. Eli profilképére utalva csak annyit mondott, hogy reméli, a megspórolt pénzből vesz magának egy szebb kalapot. (Via The Daily Dot)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.