Kedd este kitört a frász a H&M-es Facebook-csoportokban. Tudni illik léteznek zárt csoportok, ahol a H&M-rajongók megosztják egymással az aktuális akciókat, adnak, vesznek, cserélnek, csencselnek, és csevegnek ruházati termékekről.
Szóval jött a hír, hogy a H&M webáruházában valamit elcsavarhattak a fejlesztők, mert minden vásárló minden termékre 25%-os személyzeti kedvezményt kapott, amit megfejeltek egy ingyenes házhozszállítással. Tehát a cég dolgozóinak járó kedvezményeket minden vásárló automatikusan megkapta.
Persze simán lehet, hogy ez nem is hiba, hanem egy ügyes gerillakampány, aminek részeként mindenki, aki a H&M webshopjában shoppingol, tiszteletbeli dolgozóvá avanzsált. Nem tudjuk, mivel a H&M sajtókapcsolata egész nap nem vette fel a telefont, a levélre nem válaszolnak, az ügyfélszolgálat nem tud segíteni. De abból kiindulva, hogy egy hónapja már történt hasonló eset az áruház oldalán, még akár valódi bénázás is lehet. Akkor a H&M véletlenül 18 forintért árulta a gyerekpólókat.
A csoportban is ezen ment a tanakodás:
Szóval virtuális fekete péntek indult be a webáruházban. Hamar lepusztította a szemfüles nép a kínálatot.
„sajnos már mérethiányok vannak :( de ettől függetlenül sikerült bevásárolni :)”
Aztán amilyen hirtelen az ölünkbe pottyant az olcsó ruhanemű, olyan gyorsasággal zárták el a leárazás csapot. Szerda reggel 8 órára nyoma sem volt az akciónak. Volt 12 mesés órája, és egy csodálatos éjszakája az olcsó divat rajongóinak.