Kedd este kitört a frász a H&M-es Facebook-csoportokban. Tudni illik léteznek zárt csoportok, ahol a H&M-rajongók megosztják egymással az aktuális akciókat, adnak, vesznek, cserélnek, csencselnek, és csevegnek ruházati termékekről.
Szóval jött a hír, hogy a H&M webáruházában valamit elcsavarhattak a fejlesztők, mert minden vásárló minden termékre 25%-os személyzeti kedvezményt kapott, amit megfejeltek egy ingyenes házhozszállítással. Tehát a cég dolgozóinak járó kedvezményeket minden vásárló automatikusan megkapta.
Persze simán lehet, hogy ez nem is hiba, hanem egy ügyes gerillakampány, aminek részeként mindenki, aki a H&M webshopjában shoppingol, tiszteletbeli dolgozóvá avanzsált. Nem tudjuk, mivel a H&M sajtókapcsolata egész nap nem vette fel a telefont, a levélre nem válaszolnak, az ügyfélszolgálat nem tud segíteni. De abból kiindulva, hogy egy hónapja már történt hasonló eset az áruház oldalán, még akár valódi bénázás is lehet. Akkor a H&M véletlenül 18 forintért árulta a gyerekpólókat.
A csoportban is ezen ment a tanakodás:
Szóval virtuális fekete péntek indult be a webáruházban. Hamar lepusztította a szemfüles nép a kínálatot.
„sajnos már mérethiányok vannak :( de ettől függetlenül sikerült bevásárolni :)”
Aztán amilyen hirtelen az ölünkbe pottyant az olcsó ruhanemű, olyan gyorsasággal zárták el a leárazás csapot. Szerda reggel 8 órára nyoma sem volt az akciónak. Volt 12 mesés órája, és egy csodálatos éjszakája az olcsó divat rajongóinak.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.