Csak arra egymillió dollárt költött az Apple, hogy az új San Franciscói Apple Store-ban ilyen szép üveglépcsők legyenek

PÉNZ
2016 május 28., 14:35

Hong Kongban így néz ki az Apple Store:

photo_camera Fotó: Wikipédia

Bostonban meg így:

photo_camera Fotó: Wikipédia

New Yorkban ilyen:

photo_camera Fotó: Flickr

Csak arra akarok rámutatni, hogy az Apple valamilyen titokzatos oknál fogva nagyon vonzódik az üvegből készült dolgok, de főleg az üveglépcsők iránt.

Ennek ismeretében nem is olyan meglepő, hogy a legújabb, San Franciscóban megnyitott Apple Store üveglépcsőjére a cég összesen

egymillió dollárt költött (ez kb. 282 millió forint)

(Üveglépcsőkre! Ü-v-e-g-l-é-p-c-s-ő-k-r-e!)

A túlárazás filozófiáját követő cég új boltjában a lépcső került a legtöbbe, de máson sem spóroltak, összesen 23,6 millió dollárt (kb 6 milliárd forintot) öltek bele a San Franciscói boltnak csak a külső megdizájnolásába. Az eredeti Business Insideres cikk, ahonnan ezt az egészet most nézem, kitér még

  • a 2 ezer dolláros hatalmas apple logóra,
  • az 1,5 ezer dolláros óriási kijelzőre,
  • és az 50 ezer dolláros öntözőrendszerre is,

de én most itt befejezném a felsorolást.

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.