900 millió forint megy el a „Társadalmi párbeszéd az olimpiáért 2016" kampányra

gazdaság
2016 június 29., 08:47

A Világgazdaság írta meg, hogy a Media Insight Médiaügynökség és a Humán Telex Reklám Tanácsadó és Szolgáltató Kft. kapta meg a 2024-es budapesti olimpia népszerűsítésének lehetőségét. A két cég egy olyan nyílt beszerzést nyert meg, amire csak ők jelentkeztek.

Feladatuk a Társadalmi párbeszéd az olimpiáért 2016 nevű kommunikációs kampány stratégiájának kialakítása, majd lefolytatása, és a médiakampány lebonyolítása lesz. Első körben erre 700 millió forintot kapnak, de ez a keret 900 millióig emelhető.

A Világgazdaság szerint egyébként a Humán Telex egyik tulajdonosa, korábbi ügyvezetője az az Orosz Pál, aki az FTC Labdarúgó Zrt. vezérigazgatója.

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.