900 millió forint megy el a „Társadalmi párbeszéd az olimpiáért 2016" kampányra

2016 június 29., szerda 6:47
191

A Világgazdaság írta meg, hogy a Media Insight Médiaügynökség és a Humán Telex Reklám Tanácsadó és Szolgáltató Kft. kapta meg a 2024-es budapesti olimpia népszerűsítésének lehetőségét. A két cég egy olyan nyílt beszerzést nyert meg, amire csak ők jelentkeztek.

Feladatuk a Társadalmi párbeszéd az olimpiáért 2016 nevű kommunikációs kampány stratégiájának kialakítása, majd lefolytatása, és a médiakampány lebonyolítása lesz. Első körben erre 700 millió forintot kapnak, de ez a keret 900 millióig emelhető.

A Világgazdaság szerint egyébként a Humán Telex egyik tulajdonosa, korábbi ügyvezetője az az Orosz Pál, aki az FTC Labdarúgó Zrt. vezérigazgatója.

Kommentek

Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.

  1. Ha még nincs, regisztrálj 444 profilt
  2. Fizess elő a Közösség vagy a Belső kör csomagunkra
  3. Az előfizetésnél használt email címmel regisztrálj a Disqusra és azzal lépj be a cikkek alatt