900 millió forint megy el a „Társadalmi párbeszéd az olimpiáért 2016" kampányra

A Világgazdaság írta meg, hogy a Media Insight Médiaügynökség és a Humán Telex Reklám Tanácsadó és Szolgáltató Kft. kapta meg a 2024-es budapesti olimpia népszerűsítésének lehetőségét. A két cég egy olyan nyílt beszerzést nyert meg, amire csak ők jelentkeztek.

Feladatuk a Társadalmi párbeszéd az olimpiáért 2016 nevű kommunikációs kampány stratégiájának kialakítása, majd lefolytatása, és a médiakampány lebonyolítása lesz. Első körben erre 700 millió forintot kapnak, de ez a keret 900 millióig emelhető.

A Világgazdaság szerint egyébként a Humán Telex egyik tulajdonosa, korábbi ügyvezetője az az Orosz Pál, aki az FTC Labdarúgó Zrt. vezérigazgatója.

Koronavírus Hírek, háttér
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok érvényesek 2019. december 2-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.