Tabutémáról forgatott reklámot az Ikea

A világ legnagyobb bútorgyára hazai pályán, Svédországban készítette el azt az egyperces reklámfilmjét, amit hirdetésekben nagyon ritkán felbukkanó témára, a válásra építettek fel.

Ez pont olyan téma, amivel jellemzően egyetlen cég sem szívesen azonosítja magát: ugyan nagyon sok embert érint és sokak életének ismerős momentuma, de egy olyan szomorú eseményéről van szó, amivel a legtöbb vállalat nem szívesen asszociáltatná magát.

A stockholmi ügynökség, a Åkestam Holst csapata viszont arra jutott, hogy a szokásos idilli családi képek helyett most egy szétment házasságot mutatnak be, ezzel üzenve, hogy a vállalat tényleg érti, hogy miből áll össze egy emberi élet és nem csak a napos oldalra kíváncsiak. A kampány az 'Ahol az élet történik' címet kapta és ősszel még nyolc további kisfilm fog kijönni a sorozatban.

Idén amúgy lehet valami a levegőben, korábban már a Ford is kijött egy válásos hirdetéssel. (via AdWeek)

Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok érvényesek 2019. december 2-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.