Tabutémáról forgatott reklámot az Ikea

külföld
2016 szeptember 14., 08:25

A világ legnagyobb bútorgyára hazai pályán, Svédországban készítette el azt az egyperces reklámfilmjét, amit hirdetésekben nagyon ritkán felbukkanó témára, a válásra építettek fel.

Ez pont olyan téma, amivel jellemzően egyetlen cég sem szívesen azonosítja magát: ugyan nagyon sok embert érint és sokak életének ismerős momentuma, de egy olyan szomorú eseményéről van szó, amivel a legtöbb vállalat nem szívesen asszociáltatná magát.

link Forrás

A stockholmi ügynökség, a Åkestam Holst csapata viszont arra jutott, hogy a szokásos idilli családi képek helyett most egy szétment házasságot mutatnak be, ezzel üzenve, hogy a vállalat tényleg érti, hogy miből áll össze egy emberi élet és nem csak a napos oldalra kíváncsiak. A kampány az 'Ahol az élet történik' címet kapta és ősszel még nyolc további kisfilm fog kijönni a sorozatban.

Idén amúgy lehet valami a levegőben, korábban már a Ford is kijött egy válásos hirdetéssel. (via AdWeek)

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.