Két év alatt 50 milliárd forintot költött kommunikációra a magyar állam

gazdaság
2016 szeptember 16., 11:18

Ebből az összegből 2014 óta Kuna Tibor cége, a Young & Partners - Trinity a következőképp részesült:

  • Szerencsejáték Zrt., HungaroControl, MÁV, stb.: 13 milliárd forintnyi megrendelés
  • Nemzeti Kommunikációs Hivatal: 7,2 milliárd forintnyi megrendelés

A nol.hu szerint, ami részletesen összeszedte a kommunikációs költéseket, ha így folytatódik a trend, a ciklus végére az állami szféra 100 milliárd forintot költ el kommunikációra.

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.