Megijedt az Aldi, és levett egy szóvicces online hirdetést, talán mert szerepelt benne a bukta szó

Hosszú ideje komoly kultusza van az Aldi agyhasogató szó- és képvicceket elsütögető facebookos akciós reklámjainak, amiket ezért egy normális reklámkampánynál sokkal többen figyelnek. Pont ezért tűnt fel a júzereknek, hogy az Aldi ma a kiélesítése után nem sokkal egyszerűen leszedte a hétfői sárgabaracklekvárosbukta-hirdetését. Nem azt mondom, hogy a sorozat csúcsa volt, sőt az átlaghoz képest nevezhetjük halványnak is, de ez még nem indokolhat öncenzúrát.

Egyelőre nem tudjuk, az Aldi miért távolította el a tréfát: rákérdeztem náluk, a választ pedig azonnal közöljük, amint elküldik. De nem kizárt, hogy az esetleges áthallásoktól ijedtek meg, ami, ha így van, szomorú dolog.

Tamásban, aki a képet küldte, nincsenek kételyek, hiszen ezt írta a levelében:

Már csak a narancsos bukta lett volna kifejezőbb


Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.