Megijedt az Aldi, és levett egy szóvicces online hirdetést, talán mert szerepelt benne a bukta szó

INTERNET
2016 október 03., 09:35

Hosszú ideje komoly kultusza van az Aldi agyhasogató szó- és képvicceket elsütögető facebookos akciós reklámjainak, amiket ezért egy normális reklámkampánynál sokkal többen figyelnek. Pont ezért tűnt fel a júzereknek, hogy az Aldi ma a kiélesítése után nem sokkal egyszerűen leszedte a hétfői sárgabaracklekvárosbukta-hirdetését. Nem azt mondom, hogy a sorozat csúcsa volt, sőt az átlaghoz képest nevezhetjük halványnak is, de ez még nem indokolhat öncenzúrát.

Egyelőre nem tudjuk, az Aldi miért távolította el a tréfát: rákérdeztem náluk, a választ pedig azonnal közöljük, amint elküldik. De nem kizárt, hogy az esetleges áthallásoktól ijedtek meg, ami, ha így van, szomorú dolog.

Tamásban, aki a képet küldte, nincsenek kételyek, hiszen ezt írta a levelében:

Már csak a narancsos bukta lett volna kifejezőbb


Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.