A Világgazdaság adott hírt arról, hogy végre valahára
elkészült a budapesti repülőtéri vasút megvalósíthatósági tanulmánya.
A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium elárulta, hogy
ami bekapcsolná a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőteret a kötött pályás közlekedésbe. A beruházás valószínűleg több tízmilliárdba kerülne, a lap szerint egy
egy kilométeres villamosított kétvágányú pálya beruházási költsége jelenleg átlag hárommilliárd forint körül van.
Egyelőre nem tudni, hogy mikor kezdődhet meg a beruházás, és mikor szállíthat utasokat a Ferihegyre tartó vonat, de az biztos, hogy szerepel a Budapest 2024-es olimpiai pályázat beígért fejlesztései közt.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.