A TV2 le akarta járatni a hvg.hu újságíróját, de visszafelé sült el a dolog

Volt egy cikk a hvg.hu-n, ami arról szólt, hogy Várhegyi Attila, a korábban sikkasztásért elítélt szolnoki polgármester - aki napjainkban is fontos részét alkotja a kormánypárt hatalmi- és médiagépezetének - szívinfarktust kapott.

Ez nem tetszett a kormánypárti sajtónak, előbb a Magyar Idők, aztán a TV2 szállt bele az újságíróba. A TV2 híradójában szánt két és fél percet, ahol kormánypárti jogászok (ifj. Balsai és ifj. Lomnici) aggódnak a médiaetikai normák miatt, és közben bevágtak felvételeket Gergely Zsófiáról, úgy nyitva, hogy „ő itt Gergely Zsófia”.

De ez nem volt olyan jó öltet.

A képeken szereplő nő ugyanis nem a hvg.hu-s Gergely Zsófia, ő nem is így néz ki. Hanem egy teljesen másik Gergely Zsófia, aki egy Négy Mancs nevű állatvédelmi szervezet projektvezetője volt egy időben. Ahogyan az a mögötte lévő logón is látszik.

Az anyag a tévében lement, a tények.hu-ról viszont időközben eltüntették. (via 24.hu)

UPDATE: a TV2 elnézést kér.


UPDATE 2:

„A TV2 a Nők Lapja Café egykori újságírójának nevezi Gergely Zsófiát. Ő viszont szerkesztőként dolgozott ott: mint lapunknak elmondta, újságíróként alatta dolgozott többek közt Kökény-Szalai Vivien, a Tények jelenlegi hírigazgatója is” – írja a Magyar Nemzet.

UPDATE 3:

A TV2 azt állítja a riportban, hogy (a hvg-s) Gergely Zsófia nem volt ott azon a tárgyaláson, amiről beszámolt. Ehhez képest Bodolai László, az Index ügyvédje papírral igazolja, hogy ott volt.