A diszkontok terjeszkedtek legintenzívebben a magyar élelmiszer-kereskedelemben - írta a Világgazdaság hétfői számában.
Idén a legdinamikusabban terjeszkedő kiskereskedelmi lánc az Aldi volt, melynek már megnyílt nyolc új áruháza többek között Budapesten, Szegeden, Kecskeméten és Nagykanizsán, és még decemberben négy további nyílik.
A Penny Market tavaly még 200 boltból álló hálózata idén októberig 207-re bővült, Veszprémben pedig elkezdték építeni harmadik logisztikai központjukat, amely 7,7 milliárd forintba kerül. Ugyanakkor a Lidl idén csak egy új boltot nyitott, igaz, felújított 17-et a 165-ből.
A korábbi évekhez hasonlóan várhatóan idén tovább nő a diszkontok piaci részesedése a magyar élelmiszer-kereskedelemben. A magyar tulajdonú üzletláncok ugyanakkor gyengélkednek: 2013 és 2015 között kb. 500-zal csökkent a CBA-, a Coop- és a Reál-üzletek száma. (MTI)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.