Rogán haverja megmagyarázza, miért kell Rogánéknak Habonyéknál elkölteni a propagandára fordított közpénzmilliárdokat

Az Átlátszó kikérte, és meg is kapta közadatigénylés keretében azokat a médiastratégiákat, amelyek alapján Rogán Antal propagandaminisztériuma, a Miniszterelnöki Kabinetiroda elköltette a propaganda-milliárdokat. Öt ilyen médiastratégiát kaptak:

  • Gazdaságélénkítő eredmények 1 (PDF, 3 oldal)
  • Betelepítési kvóta (PDF, 3 oldal)
  • Gazdaságélénkítő eredmények (PDF, 9 oldal)
  • Népszavazás2016: Tudta? (PDF, 11 oldal)
  • Népszavazás2016: Üzenjünk Brüsszelnek (PDF, 11 oldal)

Mindegyiket egy Csetényi Csaba – Rogán egykori szomszédja a Pasa Parkban – tulajdonában álló cég, az Affiliate Network gyártotta le, és közös bennük az, hogy nincsenek benne nézettségi adatok, amelyek alapján legalább valami támpontot lehetne adni annak, hogy miért pont a kormány magánosított médiaszócsöveihez játsszák ki a közpénz milliárdokat.

Vannak viszont bennük ilyen döbbenetesen vicces megállapítások:

Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok érvényesek 2019. december 2-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.