Az Átlátszó kikérte, és meg is kapta közadatigénylés keretében azokat a médiastratégiákat, amelyek alapján Rogán Antal propagandaminisztériuma, a Miniszterelnöki Kabinetiroda elköltette a propaganda-milliárdokat. Öt ilyen médiastratégiát kaptak:
Mindegyiket egy Csetényi Csaba – Rogán egykori szomszédja a Pasa Parkban – tulajdonában álló cég, az Affiliate Network gyártotta le, és közös bennük az, hogy nincsenek benne nézettségi adatok, amelyek alapján legalább valami támpontot lehetne adni annak, hogy miért pont a kormány magánosított médiaszócsöveihez játsszák ki a közpénz milliárdokat.
Vannak viszont bennük ilyen döbbenetesen vicces megállapítások:
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.