Egy egész ország agya kiégett már a Notino-reklámtól

INTERNET
2016 december 17., 11:16

Néhány hete új reklám jelent meg, mit megjelent, robbant be kindertojásba rakott sütőpor+víz bombaként minden rendszeresen Youtube-ozó ember arcába. Aki még nem látta volna, ez az:

link Forrás

De gyakran szerepel csak ez a néhány másodpercre rövidített rész is, talán ez az, ami legjobban felidegesíti az embereket (a rend kedvéért 10 órás verzióban):

link Forrás

– Pffffffffff, hát jó nagy csicska vagy hallod, miért nem használsz adblockert?
– Mert az internetes újságok abból tartják el magukat, hogy én megnézem a hirdetéseket, a vloggerek meg abból kapnak pénzt, hogy megnézem a videóik előtt a reklámokat. Törvénytisztelő állampolgár vagyok, és am meg az a csicska, aki mondja!

Youtube-videók előtti átkattinthatatlan sávban megy a reklám, és talán jobban kizsigerelte a magyar emberek agyát, mint Fluimucil Ábel.

De miért? – teszi fel a kérdést heherészve a bennem élő Dancsó Péter. Nem tudom, mert engem annyira már nem idegesít, egészen hozzászoktam. Gondolom, az a baj, hogy egyszerre jelent meg mindenhol, és túlságosan gyakran, de ez csak egy tipp.

Lássuk, mit gondolnak erről mások!

1 800 ember: Agyvérzés a Notino reklámtól majd közös érvágás

MonthyX: „Hírtelen jött xdd idegesít, hogy szinte minden videó előtt ezt látom! :D”

link Forrás

Bencesztikus: „Notino Today is KUR%@SZÁD!!!”

link Forrás

L. Bea: „Velem egy életre megutáltattátok magatokat!”

Cs. Péter: „feeling "dühös"”

Megkérdeztem a Notino magyarországi képviseletét, tudnak-e róla, hogy ilyen idegesítő a reklámjuk, és ha igen, mit szólnak hozzá. Amint válaszolnak, beszámolok.

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.