Egy egész ország agya kiégett már a Notino-reklámtól

Néhány hete új reklám jelent meg, mit megjelent, robbant be kindertojásba rakott sütőpor+víz bombaként minden rendszeresen Youtube-ozó ember arcába. Aki még nem látta volna, ez az:

De gyakran szerepel csak ez a néhány másodpercre rövidített rész is, talán ez az, ami legjobban felidegesíti az embereket (a rend kedvéért 10 órás verzióban):

– Pffffffffff, hát jó nagy csicska vagy hallod, miért nem használsz adblockert?
– Mert az internetes újságok abból tartják el magukat, hogy én megnézem a hirdetéseket, a vloggerek meg abból kapnak pénzt, hogy megnézem a videóik előtt a reklámokat. Törvénytisztelő állampolgár vagyok, és am meg az a csicska, aki mondja!

Youtube-videók előtti átkattinthatatlan sávban megy a reklám, és talán jobban kizsigerelte a magyar emberek agyát, mint Fluimucil Ábel.

De miért? – teszi fel a kérdést heherészve a bennem élő Dancsó Péter. Nem tudom, mert engem annyira már nem idegesít, egészen hozzászoktam. Gondolom, az a baj, hogy egyszerre jelent meg mindenhol, és túlságosan gyakran, de ez csak egy tipp.

Lássuk, mit gondolnak erről mások!

1 800 ember: Agyvérzés a Notino reklámtól majd közös érvágás

MonthyX: „Hírtelen jött xdd idegesít, hogy szinte minden videó előtt ezt látom! :D”

Bencesztikus: „Notino Today is KUR%@SZÁD!!!”

L. Bea: „Velem egy életre megutáltattátok magatokat!”

Cs. Péter: „feeling "dühös"”

Megkérdeztem a Notino magyarországi képviseletét, tudnak-e róla, hogy ilyen idegesítő a reklámjuk, és ha igen, mit szólnak hozzá. Amint válaszolnak, beszámolok.

Népszerű
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.
;