A Bors írta meg, hogy a magyar interneten különös szinkornja miatt negatív karriert befutott Fluimucil reklámot, feltehetően az ellenérzések miatt, végül lecseréltek.
„A kisfiú eredeti, selypes hangja helyett már egy jobban beszélő, idősebb gyerekét lehet hallani, aki jóval fésültebben teszi fel a kérdést: De miért?”
– írja a lap.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére a közelmúltban a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg felületeinken. Ebben közösségként együttes a felelősségünk, a mienk kiemelt. Amíg újragondoljuk a teendőinket, nem minden cikkünk alatt lehet kommentelni. Egyszersmind kérjük és köszönjük, ha nem csak szabályzatunk betűjének, de a szellemének betartása felett is segítetek őrködni.
Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.